خاطرات کاغذی

ببینید | قطره باران

«قطره باران» شخصیت مهربان و دوست‌داشتنی بود. محل زندگی‌اش جای مشخصی نبود و می‌توانستیم در هر نقطه از طبیعت پیدایش کنیم. جنگل، رودخانه، دریا و حتی مناطق برفگیر قطبی. جالب این‌که در دمای زیر صفر یخ نمی‌بست و همچنان هویت خودش را حفظ می‌کرد.
کد خبر: ۱۴۵۸۸۸۱
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 11

او را معمولا در کنار دوستانش می‌دیدیم؛ یک تکه ابر به نام «نیمبوس» و «یخی» که به شکل یک قطعه مکعبی بود. آن‌ها در دنیایی پر از ماجرا زندگی می‌کردند.

قطره و یخی برای جابه‌جا شدن از نیمبوس استفاده می‌کردند. ابری قادر بود به اقتضای شرایطی که با آن مواجه می‌شود خودش را به هر شکلی در آورد. مثلا درخت کاج، دلقک، جاروبرقی، مبل راحتی و... شاید بانمک‌ترین شکلش همین مبل بود. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص ابری این بود که در مواجه با توده هوای گرم وقتی تبخیر می‌شد همچنان دو چشم درشتش قابل رویت بود. یکی دیگر از شخصیت‌های خاطره‌انگیز این مجموعه کارتونی «ژرمون» بود، یک باکتری شیطانی که مدام در تلاش برای از بین بردن محیط‌زیست بود.
قطره باران (با عنوان اصلی: Rain Drop:Water Is Adventure) محصول سال ۲۰۰۱ کشور اسپانیا بود. این مجموعه کارتونی به کارگردانی انریکه یووایدو تولید شده‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها